Trotse partner van MAKE UP FOR EVER Nederland

Nieuw in ons make-up pakket: MAKE UP FOR EVER (PARIS)

Een paar maanden geleden kregen wij bij Art in the Attic plots een e-mail van MAKE UP FOR EVER Nederland: of we zouden overwegen om hun producten toe te voegen aan ons make-up pakket. Uhm, tja… Natuurlijk!

Na wat testen en uitproberen zijn we er nu uit. We voegen met ingang van de september-editie van onze Opleiding Visagie enkele van hun producten toe aan ons make-up pakket.

Voor onze EXPERT visagisten: 40% korting met de MAKE UP FOR EVER Student Card

Als je met goed gevolg de EXPERT visagie opleiding afrondt, dan kom je ook nog eens in aanmerking voor de MAKE UP FOR EVER Student Card voor 40% korting bij MAKE UP FOR EVER Nederland. Bij het overhandigen van je EXPERT Certificaat krijg je van ons aanvullende informatie over het aanvraagproces.

Maak kennis met MAKE UP FOR EVER

[one_half]

Een cult merk binnen het segment professionele make-up: gecreëerd door Dany Sanz in Parijs in 1984. Hun producten worden zowel door celebrities als door make-up artists gebruikt en zijn doorgedrongen tot het grote publiek. MAKE UP FOR EVER maakt het voor iedereen mogelijk om zich mooi te maken en vooral om zich uit te drukken. Het motto van MAKE UP FOR EVER: “Life is a stage – on which everything is possible and everyone can express themselves”.

[/one_half]
[one_half_last]
make up for ever nederland

[/one_half_last]

OUR MISSION IS TO CREATE TO EDUCATE TO ELEVATE. THE BRAND ALLOWS EVERYONE ACCESS TO ALL PRODUCTS AND BENEFITS THAT THE PROFESSIONAL MAKEUP ARTISTS ENJOY. THE BRAND HAS ALWAYS WORKED WITH PROFESSIONALS TO STAY ON THE CUTTING-EDGE OF TECHNOLOGICAL, FORMULISTIC AND ARTISTIC ADVANCES.

MAKE UP FOR EVER IS EXUBERANT, ECLECTIC AND FULL OF ENERGY, ENTHUSIASM AND PLAY. THE BRAND CONSIDERS MAKEUP AS A MEANS OF SELF-EXPRESSION AND INVITES ITS TRIBE TO PLAY, EXPERIMENT AND ULTIMATELY RE-DISCOVER THEIR INNER ARTIST. THIS JOYFUL AND FREE SPIRIT COVERS ALL ASPECTS OF THE LINE, FROM PRODUCT DEVELOPMENT TO THE TRUSTING RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS.